• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Collector, ett tips!

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Tre-fyra veckor sedan var det och pengarna gick till att lösa en massa smålån. Det var rätt skönt att säga tack och adjö till främst 4Finance.
Dock är min UC ganska ren från onödiga förfrågningar och lån.

Se min fråga ovan :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

krakelspektakel

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
16 December 2011
Meddelanden
524
Mottagna reaktioner
79
Poäng
247
Där ser man,
Då måste jag ställa två frågor till ;)

1: Vilken bank har du?
2: Efter att du godkände/signerade den här grejen med ditt E-leg. Hände något då, fick du något sms/något mail/ något alls eller kom bara pengarna nästa dag?

För jag godkände med e-legitimation idag runt 12.00 har inte fått någon information alls, är rädd för att det dimper ner ett brev i lådan istället där det står att mitt lån har blivit avslaget då jag inte hört något.

1. Swedbank
2. Fick ett mail som bekräftelse på att jag hade signerat avtalet. I övrigt inget besked om att pengarna var påväg.
 
A

Arrbetsmyra

Gäst
Poäng: 0
Finns det möjlighet att få lån från collector om man har betalningsanmärkningar? På ansökan kan man nämligen fylla i antingen ja eller nej när dom frågar om man har det.
 

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Finns det möjlighet att få lån från collector om man har betalningsanmärkningar? På ansökan kan man nämligen fylla i antingen ja eller nej när dom frågar om man har det.
Ja man får ha det hos dem men gör det väldigt mycket svårare tyvärr finns nog andra bättre alternativ då..
 
J

jagju

Gäst
Poäng: 0
Fick sms 08.32

Hej. Vi har behandlat din ansökan.
Lånet betalas ut inom 1-3 dagar.
Ringde Collector och dom hade betalat ut det.

Har SEB. När tror ni jag får cashen?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Fortfarande inga cash...
 
H

Hej hej

Gäst
Poäng: 0
Hejsan jag har 10uc ff och ett stort lån på 170000 samt massa små lån på ca 240000 jag har inga anmärkningar. Årsinkomst på ca 300000. Jag fick ett lån på 211000 hos collector via freedom finance. Testade först Lendo men där fick jag bara ett erbjudande på 50000. Så är super glad att jag kunnat samla mina små lån och börja styra upp ekonomin igen efter att man gjort dumma val tidigare i livet. Känns som att man fått en andra chans och den ska jag ta till vara på. Hoppas det här hjälper någon.
 

Yoyo

V.I.P
Poäng: 112
Blev medlem
24 September 2013
Meddelanden
374
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
Hejsan jag har 10uc ff och ett stort lån på 170000 samt massa små lån på ca 240000 jag har inga anmärkningar. Årsinkomst på ca 300000. Jag fick ett lån på 211000 hos collector via freedom finance. Testade först Lendo men där fick jag bara ett erbjudande på 50000. Så är super glad att jag kunnat samla mina små lån och börja styra upp ekonomin igen efter att man gjort dumma val tidigare i livet. Känns som att man fått en andra chans och den ska jag ta till vara på. Hoppas det här hjälper någon.
Har du smålån på 240.000kr eller 24.000kr?:)
 
G

gästL

Gäst
Poäng: 0
Fick beviljat ett lån som jag signerade i går, hade sökt 125 000 men fick 150 000. Så skönt! :)

Hur som helst, i dag kom sms om att utbetalning sker om 3-4 dagar. Hur funkar det där sus? Har Swedbank. Kommer pengarna automatiskt på mitt konto då, eller måste man ha anmält det någonstans? När tror ni att pengarna kommer? Vågar man hoppas på morgondagen? :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp